KONTAKTOINTI

Tavoita oikeat ihmiset oikeaan aikaan

Haluat palvella asiakkaita paremmin

Asiakaskyselyt, tapahtumakutsut ja palautteen kerääminen vievät aikaa, mutta ne ovat avain parempaan asiakaskokemukseen.

Haluatko enemmän osallistujia webinaariin, palautetta palveluistasi tai lisää vastauksia NPS-kyselyysi? Entäpä yhteydenoton heti tapahtuman jälkeen, juuri silloin kun asiakas on valmiina keskustelemaan?

Me hoidamme kontaktoinnin puolestasi ja varmistamme, että viestisi tavoittaa oikeat ihmiset oikeaan aikaan.

Huippumyynnin kysely- ja kutsusoitot

1. Innostamme asiakkaita osallistumaan, täytämme asiakastilaisuutesi tehokkaasti.

2. Soitamme potentiaalisimmille asiakkaille ja kerromme miksi kannattaa tulla linjoille juuri tähän webinaariin.

3. Varmistamme että tapahtumassa on riittävästi asiakkaita, muistutamme osallistujia vielä ennen tilaisuutta.

4. Kontaktoimme osallistuneet kahtena seuraavana päivänä ja sovimme tapaamiset myyjän kanssa innostuksen ollessa korkeimmillaan.

5. NPS-kyselyt, palautesoitot ja markkinakartoitukset nopeasti sekä tehokkaasti.

Huippumyynnin KYSELY- JA KUTSUSOITOILLA VARMISTETAAN KAUPAN MAHDOLLISUUS

Näin homma etenee

Tavoitteet

Kerro, ketä haluat tavoitella ja miksi? Haluatko selvittää asiakkaittesi tyytyväisyyden? Haluatko kutsua nykyisiä tai uusia asiakkaitasi tilaisuuteen? Haluatko kontaktoida kaikki osallistujat heti webinaarin jälkeen?

Kontaktilista

Lyhyempi soittolista on helpointa toimittaa excel-muodossa. Voimme tuottaa kontaktilistan, jos esimerkiksi halutaan kutsua tilaisuuteen kaikki kriteerit täyttävät forssalaisyritykset.

Kannattaa priorisoida asiakkaat, jotta webinaarin jälkeen osataan ensimmäisenä tavoittaa kiinnostavimmat osallistujat, varmistetaan lupaavimpien prospektien saapuminen asiakastilaisuuteen, ja saadaan asiakastyytyväisyyskyselyyn vastaus tärkeimmiltä asiakkailta.

Käytännön järjestelyt

Soittotyötä varten myyjä tarvitsee oman puhelinliittymän, jossa soittajatiedot ovat nähtävillä. Usein myyjää varteen avataan myös sähköpostilaatikko lisätietojen lähettämistä varten. Jos halutaan sopia tapaamisia myyjille esimerkiksi webinaarin jälkeen, tämä onnistuu helpoimmin ajanvarauslomakkeella (Bookings, Calendly).

Perehdytys

Ennen soittojen aloittamista soittaja perehdytetään yrityksesi palveluihin ja ennen kaikkea niiden tarjoamiin hyötyihin. Mitä paremmat työkalut myyjälle annetaan, sen parempia tuloksia voit odottaa.

Soitot käyntiin

Soittaja rakentaa aina itse omaan suuhun sopivan skriptin. Emme käytä valmiita pohjia tai lue paperista. Keskustelu on luonnollinen ja keskitymme asiakasta kiinnostaviin hyötyihin.

Ensimmäisten 2-3 päivän aikana myyjä voi tarvita tukea vastatakseen asiakkaiden esittämiin kysymyksiin. Aloitus sovitaan niin, että myyjä saa vastauksen kysymyksiin max. tunnissa.

Seuranta

Työn etenemistä seurataan säännöllisesti. Seurantapalavereja pidetään tarpeen mukaan.

“Teemme hissien määräaikaistarkastuksia ja halusimme saada lisää asiakkaita. Huippumyynnin tehtävänä oli hankkia meille tarjouspyyntöjä, joita tuli yli odotusten. Yrityksemme tunnettavuus asiakaskuntamme keskuudessa nousi aivan uudelle tasolle, ja tarjouspyyntöjä on kampanjan jälkeen saatu myös kontaktoimattomilta asiakkailta.

Kannatti investoida, koska kaikki sujui kuten piti ja myyntikampanja maksaa nopeasti itsensä takaisin. Suosittelen, kannattaa käyttää myynnissä ammattilaisia!”

Sami Haaparanta, tekninen johtaja, Lift Control Finland

Hinta ja maksuehdot

R

Hinnoitteluun vaikuttaa kiireellisyys sekä kontaktilistan koko ja laatu.

R

Kyselyissä vaikuttava tekijä on kysymyspatterin laajuus.

R

Hinta on kontaktipohjainen, eli veloitamme vain asiakkaista joiden kanssa olemme päässeet keskustelemaan.

R

Hintahaarukka on lavea: 10-25 €/kpl, joten kysy lisää allaolevalla lomakkeella!

Helppo homma

R

Kerro ketä haluat tavata.

R

Kuvaa mitä hyötyä palvelustasi on kohderyhmällesi.

R

Määrittele, kuinka monta tapaamista haluat.

R

Me hoidamme loput.

OTA YHTEYTTÄ

Joose: 046 8106 816
joose@huippumyynti.fi

Hanna: 044 5755 868
hanna.luukkanen@huippumyynti.fi

Kankurinkatu 4-6
05800 Hyvinkää

LASKUTUSTIEDOT
Y-tunnus: 3108743-6

Verkkolaskuosoite: 003731087436
Operaattoritunnus: 003708599126
Välittäjä: Open Text Oy

Otamme vastaan ainoastaan verkkolaskuja.

OTA YHTEYTTÄ
Joose: 046 8106 816
joose@huippumyynti.fi

Hanna: 044 5755 868
hanna.luukkanen@huippumyynti.fi

Kankurinkatu 4-6
05800 Hyvinkää

LASKUTUSTIEDOT
Y-tunnus: 3108743-6

Verkkolaskuosoite: 003731087436
Operaattoritunnus: 003708599126
Välittäjä: Open Text Oy

Otamme vastaan ainoastaan verkkolaskuja.